Friday, September 24, 2010

raya,raya,raya!!!!

yuhuu!!best tak raye korang tahun ni????bg aku,raye tahun ni best lar jugak...tapi,yg x best tahun ni,aku dapt duit raye pling sikit!!ngee~hemm,mehh aku kenalkan cewek2 yg cumel2 ni..hehe,,yg pakai tdung hitam tu akak kesayngan aku..nme die Nur Shafira..aku ni nakal sikit...aku lah yg selalu buli akak aq..hehehe,,kesian die..tp die sporting lorh..k,,next,yg pakai tdung ungu tu yg agk comel sikit tu aku lar..hahaha,,ni lar baju raye aku tahun ni..cntek ker ha???hehe..sebelah aku yg 2 org tu cousin aku..dieorg adk brdik..walaupon raye dh lme habis,tp,meriah raye terase lagi..waa,rindunye raye..hehehe,,walaupun raya dh lme brlalu,aku nk nk minta maaf kalau aku de buat salah kt korang yep..

2 comments:

. said...

hrm.,.,.
cantek bju raye k0rank,..naseb y same,.,taw0n nie pleng ciket dpt duet raye,.,hu3,.,tpy,,.,ade tpy,..,
,...
aq happy "giller' dpt beraye nan mmbe2 aq,..like u noni syafiza!!ha3,..

Noni Syafiza said...

yeah!!!aq pon sme gakk

Post a Comment