Wednesday, April 6, 2011

wehh korang . kau , kau lah ! ,, ye kau lah . pandang orang len pulak ...
aku cakap nan kau nie .. nak cakap something important , secret!
aku nak luahkan something ni . dengarlah . jangan tutup mata n telinga taw .?

aku RINDU , RINDU , RINDU , RINDU , RINDUUUU SANGAT2 nihh !!
rindu kat mukabuku , blogger , kat twit2 , tagged n sume yg ade kt jalur lebar nih .
ish , semenjak , duemenjak,tigamenjak ni ,, n bermenjak2 .. dan sejak aku dok asrama ,, dah lame aku tak menerokai laman2 sesawang yg dulu menjadi hobi aku bab skunk aku dok asrama , dah TAK bole bukak sume tuw !
sobsob......(kesedihan) . *amek lah feel cket . hehe . its okey ..
y penting aku dapat story cket2 kt cnie ..
herm,, nak tanyer bole ?

1,korang ape khabar ?
2.sihat tak ?
3.skunk ape citer ?
4.ade tak yang rindu aku ?

hehe , i must go now bab mase sangat mencemburui aku tok story lbih2 kt cnie ... hehe ...
bye3 sume.........

*rindu atok gak..

0 comments:

Post a Comment